Vistas de página en total

viernes, 18 de abril de 2008

El BNG denuncia que las obras de Costas vuelven a dañar un castro

El Bloque Nacionalista Galego de Barreiros denunció ayer que las obras del paseo marítimo de Benquerencia están dañando de nuevo un castro.
Tras una primera denuncia, formulada el 23 de abril ante la Consellería de Cultura, las obras de Costas fueron paralizadas y se eleboró un modificado de proyecto. Ahora, al reanudarse la pasada semana, el BNG considera que de nuevo están dañando el yacimiento, y así lo denuncia públicamente.
«O paseo sigue a discorrer por encima do castro, mesmo destruindo parte dos muros das construccións alí existentes. E a pesar de que no proxecto de modificación se contempla que non se vai usar formigón, que simplemente se van colocar pedras ou grandes laxas sobre terra, tal medida parece-nos insuficiente, pois a colocación de excesivo peso sobre o vertedoiro do castro, que está formado por materiais sedimentarios, pode provocar a sua destrucción, o cal sería irremediablemente lamentabel por ser o vertedoiro unha parte do castro de especial importancia didáctica e de estudo moi valorada polos arqueólogos», señala el Bloque.
«O paseo marítimo, ao chegar ao castro -añade el grupo nacionalista-, poido haber-se desviado polo foso defensivo uns trinta metros para o interior, co cal a afectación coma o impato serían moito menores».
Esta denuncia le sirve al BNG para insistir en la «nula sensibilidade do Concello de Barreiros para garantir a protección e conservación do patrimonio cultural», tal y como le ordena -dice el Bloque- la Lei do Patrimonio Cultural de Galiza.
Ineficacia
«Consideramos que os servicios de Protección do Patrimonio, unha vez máis volven a actuar á lixeira e con total pasividade, sobre todo en casos coma este de urxencia arqueolóxica», concluye el BNG.
Cabe recordar que la primera denuncia al respecto de los nacionalistas de Barreiros provocó la inmediata paralización de las obras por parte de la delegación provincial de Cultura.
Tomado de: http://www.lavozdegalicia.es/hemeroteca/2001/09/01/722957.shtml

No hay comentarios: